jokes8

12 مايو 2016 - 20.57:30
http://i.imgur.com/YoNsnq8.png



مرة محشش جاب قميص مشجر علشان العصافير تقف عليه.


سألوا محشش: ما هي أفضل طريقة لصيد أرنب؟ أجاب: تقليد صوت جزرة.

  • * مرة واحد بيسأل مراته انتى بتحبينى اد ايه قالتله اد ما انت بتحبنى قالها وليه كده انا عملتلك حاجه لاسمح الله .
  • * مرة واحد ماشى مع خطيبته وآخر انسجام فقالها “عارفة ايه هو الحب وايه الجواز؟” قالته “لا” قالها “الحب زى النجوم الجميله اللى في السماء . قالتله”طب والجواز؟” قالها :”دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..”
  • * ابو العربي وام العربي كانو نايمين فسمعوا واحد حرامي ام العربى بتقول لابو العربى قوم في واحد حرامي قال لها قومى انتى ليكون الحرامي ده واحدة ست .
  • * واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟” قالها بأبحث عن تاريخ إنتهاء العقد.
  • واحد نشر في إعلانات مبوبة مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد تاخد بتاعتي؟؟
  • * مرة واحد بيسألوه ايه سر الرومانسية اللى انت فيها مع مراتك على طول؟؟ قال لهم اصل احنا محافظين من زمان على عادة رائعة بنروح نتعشى في مطعم رومانسى مرتين في الأسبوع انا يوم التلات وهى يوم الخميس
  • واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحله فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟” الزوجة ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها “سوسو”؟؟” الزوج يا بنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!” الزوجه صدقته وراحت لحالها… بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحله على راسه !! الزوج خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟” الزوجه حصانك على التليفون .
  • * نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب .. فقالت الزوجة الفرنسية “أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع دة كلة” وقالت “أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح” وقالى “انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى”  وقالت الزوجة الانجليزية “أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة.” جت المصرية وقالت “أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة في البيت الأسبوع دة” وقالت “أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال.”
  • * مرة واحدة قالت لجوزها “إهدى يا حبيبى كده وارجع زى زمان”، الراجل طلقها و رجع لأيام العزوبية
  • * واحد راكب عربية هو مراته وسايق على 180، عربية البوليس وقفته ونزل الظابط يكلمه. الرجل: ايه المشكلة؟ الظابط: انت كنت سايق على 180 والسرعة المسموحة هنا 60 بس.  ،الرجل:لا معلش انا كنت معدي الـ 60 بشوية ، مراته: لاانت كنت ماشي على الاقل على 200.  ، الرجل بص لمراته بحقد ، الظابط: كمان الفانوس اللى ورا مكسور.  الرجل: مكسور! والله ما شفته ، مراته: حرام عليك .. انت كنت عارف انه مكسور من كام اسبوع.  ، الرجل بص لمراته بحقد ، الظابط: كمان مكنتش رابط حزام الأمان ، الرجل: لأ كنت رابطه بس فكيته لما وقفت ، مراته: لالال اانت عمرك ما ربطت حزام الامان ، الرجل التفت لمراته وزعق فيها: انتي ماتعرفيش تسكتي ابدا؟ الظابط سأل مراته: لو سمحتي يا مدام هو دايما يصرخ كدا؟ مراته: لأ لما بيكون سكران بس .

  • Admin · شوهد 531 مرة · 0 تعليق

    رابطة دائمة توجه نحو المقالة بأكملها

    http://noktagamda.ahlablog.com/asE-aOIsE-b1/jokes8-b1-p41.htm

    التعاليق

    هذه المقالة لا تتوفر على تعليق لحد الآن...


    وضع تعليق

    لا يسمح بوضع تعاليق في هذه المدونة

    يومية

    يوليو 2017
    الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
     << < > >>
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31      

    إعلان

    المتصلون الآن؟

    عضو: 0
    زائر: 1

    rss رخصة النشر (Syndication)

    صندوق الحفظ